Met producten (medicijnen etc. bijv. libidoforte, libidofemme) Hoe maak je nu eigenlijk een keuze uit al die verschillende libido verhogende middelen? Wie wil i lees meer Zelfvertrouwen Mocht je jouw libido willen verhogen, dan kun je gaan werken aan jouw zelfvertrouwen. Mocht je jo lees meer Libido verhoging door fitness Intensief sporten om je potentie te verhogen. Het kan! Hier lees je hoe.  Fitness Krach lees meer

Voedingsmiddelen

Dat gezonde voeding bijdraagt aan een goede lichamelijke conditie is algemeen bekend. Dat sporten daar een onderdeel van is, weten we ook. Sporten en gezonde voeding liggen erg dicht bij elkaar. Mocht je immers weinig tot geen of misschien wel de verkeerde voedingsstoffen binnenkrijgen, dan kan het lichaam ook niet optimaal presteren tijdens het sporten. Hierdoor vergroot je het effect van sporten juist niet, maar beperkt je het alleen maar. Gezonde voeding zijn dus essentieel om jouw lichaam in perfecte conditie te houden of te brengen. Een goed op jouw afgestemd dieet op jouw behoeften is belangrijk om jouw doelstellingen te verwezenlijken. 

Gezonde voeding of dieet?

Nu is er veel geschreven over voedingsstoffen en hun werkzame bestanddelen. Je zou voor jezelf kunnen bepalen of je over het algemeen gezonde voeding wilt eten of dat je een strikt dieet wilt volgen om bepaalde doelen te behalen. Zoals bijvoorbeeld het verhogen van jouw libido. Je kunt elke doelstelling vooraf vaststellen en vervolgens bepalen welk dieet hier bij hoort. Mocht je willen weten welke voedingsmiddelen als gezond en stimulerend worden gezien, dan volgt hier een opsomming van de meest bekende voedingsmiddelen

Gezonde voedingsmiddelen

Gezonde voedingsmiddelen die libido verhogend werken bevatten veelal werkzame stoffen als

  • omega3
  • zink
  • magnesium
  • l-arginine
  • vitamine B6
  • aminozuren
  • citrulline

Deze voedingsmiddelen kunnen gevonden worden in producten als amandelen, bananen, oesters, avocados, pompoenzaden, watermeloenen, macawortelen en granaatappelen. Ook havermout, chocolade, biefstuk, vette vis en eieren, noten, verse groenten en volkoren producten zijn gekenmerkt als gezonde voeding. Absolute don'ts zijn teveel suikers, teveel alcohol en veel cafeïne.

Er zijn veel voedingssupplementen op de markt die bestanddelen van meerdere voedingsmiddelen bevatten. Eenvoudiger is om supplementen in te nemen.