Testosteron verhogende middelen Waarom wil iemand zijn of haar testosteron verhogen? Een hoog testosteron gehalte heeft invloed o lees meer Gezond eten Gezond eten is niet lekker. Tenminste dat wordt vaak gedacht. Gezond eten kan juist erg lekker zi lees meer Andere sporten Mocht je dagelijks in de fitness school hangen niet bijzonder leuk vinden en toch je libido wille lees meer

Libido verhoging door fitness

Intensief sporten om je potentie te verhogen. Het kan! Hier lees je hoe. 

Fitness Krachttraining

Potentie verhogen? Gebruik krachttraining als ultieme testosteron boost. Intensief bewegen zorgt voor een betere doorbloeding. Door zware inspanning tijdens fitness moet het hart flink werken om de bloedsomloop sneller te laten pompen. Als je bloed sneller stroomt, dan kunnen voedingsstoffen en afvalstoffen beter verwerkt worden door jouw lichaam. Dit zorgt voor het verwijderen van schadelijke stoffen die testosteron kunnen afbreken. Ook worden door bewegen meer hormonen aangemaakt. Meer hormonen betekent meer testosteron. En dus wordt jouw potentie verhoogd! Om een optimale aanmaak van testosteron en dus je potentie te verhogen kun je het beste korte en erg intensieve sessies uitvoeren.

High Intensity Interval Training HIIT

Korte intensieve trainingen zijn fitness trainingen waarbij je in zeer korte tijd erg veel inspanning moet leveren. Deze manier van fitness is door experts doorontwikkeld tot HIIT ofwel High Intensity Training. Dit is cardio fitness met een ratio van 2:1. Twee delen relatieve rust in combinatie met een deel extreme inspanning. Dit wordt steeds achter elkaar herhaald in een tijdsbestek van vijftien tot twintig minuten. Deze vorm van fitness spreekt de explosieve kracht aan, waardoor optimaal vet wordt verbrand.  Minder vet betekent meer testosteron aanmaken en dit betekent je potentie verhogen.
Het voordeel van deze vorm van fitness is dat je dit thuis kunt uitvoeren en een HIIT sessie niet meer dan twintig minuten duurt. Zo heb je meer ruimte om je verhoogde potentie te gaan gebruiken!